Administratief medewerker
Onze collega Karin gaat met pensioen.
Karin is al zeventien jaar onze administratieve collega bij Welzijn Rivierstroom. Ze heeft haar werk altijd met zoveel plezier gedaan, dat ze lang twijfelde of dit wel het moment voor haar is om een punt achter haar werkende leven te zetten. Uiteindelijk heeft ze besloten om de knoop toch door te hakken. Ze gaat samen met haar man genieten van een welverdiend pensioen (en haar kleinkinderen.)
Dat Karin twijfelde of ze nog even door wilde gaan betekent niet dat ze in de perfecte organisatie werkt. Het zegt wel veel over haar betrokkenheid bij de organisatie en de onderlinge sfeer. Die is goed en meer dan dat. Karin en collega’s staan altijd klaar voor elkaar. De extra sjeu aan haar baan is wel, dat ze regelmatig met mensen buiten de organisatie contact heeft en vragen kan beantwoorden. Zo draagt ze bij aan het welzijn van inwoners van de gemeente Buren, Neder-Betuwe en Rhenen. Dat geeft veel voldoening en het sluit goed aan bij de missie van Welzijn Rivierstroom.
Stichting Welzijn Rivierstroom
Stichting Welzijn Rivierstroom vindt het belangrijk dat iedereen kan meedoen in de samenleving. Wij zetten ons in voor een leefbare samenleving voor alle inwoners van de genoemde gemeentes. Wij bevorderen de samenredzaamheid en brengen mensen bij elkaar waar dat niet spontaan gebeurt. Hierbij maken wij gebruik van de kwaliteiten van inwoners en werken we op lokaal niveau samen met partners in de zorg, wonen, werk en welzijn, vrijwilligers (organisaties) en gemeenten.
Wij zijn een organisatie met 22 enthousiaste en betrokken collega’s en we zijn gehuisvest in Lienden.
Waarom jij?
Doordat je initiatiefrijk bent en van afwisseling houdt, voel je je helemaal thuis in de verscheidenheid van taken die jouw bureau passeren. Zo heb je ervaring met administratieve werkzaamheden op het gebied van facturatieprocessen. Het werken met Excel kent weinig geheimen voor je en een begroting en jaarrekening van een kleine organisatie is bekend terrein voor je. Je kunt uitvoering geven aan taken op het gebied van P&O.
Als inwoners en vrijwilligers met vragen bellen naar onze organisatie ben jij vaak het eerste aanspreekpunt. Door je goede contactuele eigenschappen en je inlevingsvermogen kun je deze mensen te woord te staan. Als je het antwoord even niet weet, dan zijn er altijd collega’s die met je mee willen denken. Door jouw ondersteuning ben je van grote waarde voor collega’s, want zij kunnen hun werk in het veld goed uitoefenen. Samen kom je nu eenmaal verder en houden we grip op de financiën van onze mooie organisatie.
Je hebt een relevante Mbo-opleiding en een praktijkopleiding boekhouden;
Wat staat er tegenover?
Je wordt deelnemer van een prettig en zelfsturend team, met kantoor in Lienden. Jij levert jouw bijdrage gedurende 20 – 24 uur per week. Om je werk goed te kunnen doen, krijg je een eigen laptop en telefoon.
Wij hanteren de CAO Welzijn en Maatschappelijke Dienstverlening.
We zijn aangesloten bij pensioenfonds Zorg en Welzijn, je krijgt een eigen loopbaanbudget, reiskostenvergoeding, een fietsplan en een aantrekkelijk individueel Keuzebudget.
De aanstelling is voor de periode van 1 jaar met de mogelijkheid tot verlenging.
Nieuwsgierig geworden?
Ben je nieuwsgierig geworden en wil je alvast sfeer proeven? Voel je dan uitgenodigd om een kop koffie te komen drinken met onze directeur Sandra van Rijkom.
Voor een afspraak of voor vragen kun je haar bereiken via haar mobiel: 06 1950 3154 of via email: Sandravanrijkom@welzijnrivierstroom.nl .
Herken jij je al helemaal in het geschetste profiel en wil jij werken bij de leukste welzijnsorganisatie in regio Rivierenland? Wacht dan niet langer met reageren en solliciteer.
Stuur jouw motivatiebrief aan info@wezijnrivierstroom.nl t.a.v. Sandra van Rijkom directeur-bestuurder van Welzijn Rivierstroom.
De eerste gesprekken zullen plaatsvinden op maandag 19 juni en een vervolggesprek op donderdag 29 juni 2023.